2

FriidaLindqvist

Just nu!

Just nu sitter Mollie och jag i min säng och läser gamla VR-tidningar och Frida-tidningar och äter godis. Jag har inte sovit ensam sen förra torsdagen, så alla vet alltså! Haha. Imorgon är det iallfall torsdag, vilket betyder att det är sista skoldagen innan helgen, för på valborg är vi lediga :)
Men imorgon ska jag upp tidigt så god natt alla!
 så jag inte behöver stressa, som jag gör varenda morgon...
Jag går liksom upp 20 över 7 oftast, alla andra tjejer, vad jag vet, går upp senast halv 7.
Nej nu ska jag inte sitta och skriva onödiga saker som ingen bryr sig om.
GODNATT :)

Ibland är jag väl bara fööör snygg?! *ironi*


Anledningen till att jag inte bloggade igår var för att jag sov hos min älskade Rikard!
Skönt att det är på väg att lösa sig mellan oss nu...'

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Skönt att det löser sig gumman! Finns alltid här, oavsett tidpunkt <3

2010-04-29 @ 19:53:29
URL: http://mikaelakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: