2

FriidaLindqvist

Jag tror att jag är en av världens lyckligaste nu!

Nu sitter jag här, lyssnar på skön musik, fick nyss reda på att jag kom in på Hantverksprogrammet i Eskilstuna :D och så ringde jag nyss till Jack, nere på campingen och frågade om jag kunde få sommarjobba där. Han svarade att jag skulle maila honom där jag berättade lite om mig själv. Det vore jättebra om jag fick jobba där lite i sommar. Att få käna lite egna pengar.

Hade lite mycket strul med kärleken idag igen, men det löste sig igen, som tur är!
Jag  tror nog att jag är en av världens lyckligaste nu!



Kommentarer
Postat av: nicole

snygg blogg!

Allt bra?

Kram :)

2010-04-13 @ 18:34:16
URL: http://nicolewesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: