2

FriidaLindqvist

BLä

Jag hatar allt, utom det jag tycker om.

Nu ska jag iallfall ut och röka i snö/regnet. 

Och du Alexandra, som säger till dina kompisar att jag har fula kläder och grejer, och att jag är ful i ansiktet, du kan säga det till mig istället.

Usch

Jag blir så trött på alla jävla idioter som bara snackar massa jävla skit hela tiden. Säg det till mig på direkten istället? Nej men jag är ju såååå läskig, eller hur? Ja, jag märker att ni tycker det.

Och jag hatar själviska personer. och jag hatar snö, och jag hatar regn, och jag hatar mitt rum, och jag hatar att min pappa har ny familj och ska gifta sig, och jag hatar att folk snckar skit om min släkt, och jag hatar att frysa, som jag görhela tiden, och jag hatar att vara orolig och jag hatar skolan, och jag hatar att blogga, och jag hatar att jag är trött, och jag hatar att jag är sjuk, och jag hatar att jag röker, och jag hatar att jag har fula kläder,....

Kommentarer
Postat av: matilda

jag tycker du har väldigt fina kläder + att du är söt :)

2010-04-21 @ 17:18:48
URL: http://tillaann.blogg,se
Postat av: Mikaela

Frida?

Lär dig att gå slänga av dig all skit folk slänger på dig. För du har varken fula kläder eller fult ansikte. Bruden är bara avundsjuk! Varför skulle hon välja att klaga på dig av alla? Hon måste vara otroligt missnöjd med sig själv och det är synd. För det ska du verkligen inte vara. Du är en fin tjej, en utav mina finaste kompisar. Tro mig, säger inte bara det för att säga det. Du är as fin!



Ps. ställ gärna en fråga på min frågestund, puss

2010-04-21 @ 17:44:39
URL: http://mikaelakung.blogg.se/
Postat av: Mollie

jo de e nog så att hon e så jävla avundsjuk, för du har ju fan inte gjort henne nått. en liten äcklig blyg råtta e hon.

hon ska nog börja tänka på vad hon säger!

du e iaf finast Frida och de e de som är sanningen.

2010-04-21 @ 17:57:02
URL: http://molliejaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: