2

FriidaLindqvist

Blä på Avatar-filmen!

Sitter i soffan och kollar på Avatar med mamma och lillebror. Och.. hahhahahahaha, gud vilken film, det är nog den värsta film jag sett i hela mitt liv... Nakna blåa människor med stor näsa och massa drakar överallt? Kan det bli värre? Nej det tror inte jag!


Den här dagen har varit lika bra som man skulle ha det i en toalett fult med bajs. Plus att någon liten fattig människa tog mina 5 kronor som låg på marken. Har varit överdrivet arg och negativ hela dagen idag typ. Men det är ju inte så konstigt när man går i Malmaskolan..? Imorgon är jag iallfall ledig från skolan, och sen är det ju valborg! festfestfest!

Nu ska jag snart städa mitt fula rum och sen ta bild på dagens outfit... :)

Kommentarer
Postat av: Måns

neje ;o Avatar är den BÄSTA filmen!! ;o (a)

2010-04-29 @ 21:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: