2

FriidaLindqvist

Bilder från kryssningen!

Jag vet att jag har bloggat jättedåligt nu på sista tiden.. Men det beror på att min mamma lånade mig dator och gjorde så att jag fick värsta viruset på den, så den är jätteseg och konstig nu så jag blir skitirriterad så fort jag är inne på den.. Men, nu tänkte jag iallfall lägga ut några bilder från kryssnigen från helgen! :)

Mollie i bilen på väg till Stockholm.






Det blev inte så många bilder för mig. Men om ni vill se mer så är det bara att
kolla in på Mollies blogg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter Mollys blogg ?! :)

2010-04-27 @ 19:23:52
Postat av: Mikaela

virus är inte okej :(((

2010-04-28 @ 17:04:20
URL: http://mikaelakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: