2

FriidaLindqvist

Äckliga spindel...

Vad tycker ni..? Ska jag börja blogga som förut igen eller?
Jo det tycker jag! Jag behövde bara ta en liten paus med bloggandet.


Jag måste bara berätta om en sak som hände idag i skolan...
Jeanette, Mollie och jag satt i caféterian i skolan och drack te, då märkte jag helt plötsligt att
det kryper en myra på mig... Nej, det var en spindel!!
Jag fick sån panik så jag råka kasta ner min te-kopp på marken så tekoppen gick i 1000 bitar och
jag hade te på hela mig... Mollie bara skrattade jättemycket, och alla kollade på mig..
Hon som jobbar i caféterian blev sur och sa att jag var osmart.

Men hallå?! Glöm inte att jag faktiskt hade en spindel på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: