2

FriidaLindqvist

Trött


rikard har sovit hos mej i natt,  asmysigt.   osjälvklart somna vi halv 8 på morgonen.  fattar inte varför vi alltid somnar så sent ;o aja, jag kunde ju iallafall sova hela dagen :)     Det va erika som väckte mej, så jag åt middag o gick ut. mådde illa så gick hem nästan på direkten, tror jag håller på att bli sjuk nu när det är lov o allt :(

Rikard har sovit hos mej i natt,
asmysigt.

Osjälvklart somna vi halv 8 på morgonen.
Fattar inte varför vi alltid somnar så sent ;o aja, jag kunde ju iallafall sova hela dagen :)

Det va erika som väckte mej, så jag åt middag o gick ut.
Mådde illa så gick hem nästan på direkten,
tror jag håller på att bli sjuk nu när det är lov o allt :(


Kommentarer
Postat av: Mollie

du måste vara friisk imorgon ju <3

2009-10-26 @ 00:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: