2

FriidaLindqvist

Förändrats



Mollie o jag har kommit på hur mycket vi har förändrats sen sommaren.
Jag erkänner att vi va faktiskt värsta fjortisarna, men det är vi inte nu!
Förut kunde vi inte gå utan smink o oplattat hår. Som när vi skulle gå o bada och sola, då bestämde vi oss för att inte sminka oss någonting, så att vi kunde bli lite bruna i ansiktet. Men preis när vi skulle ut ¨så sa vi bara "nae, det här går inte" så vi gick in och sminka oss massa.
Vi har mognat nu, hah.

Och Mollie;
Du får mig att må bra!
Utan dig hade jag aldrig vart den som jag är nu.
Du betyder så mycket. Du förstår inte ens hur mycket du betyder. Det förstår ingen.
Du finns alltid här, och du vet att jag alltid finns för dig.
Du är som en syster för mig.
Hatar att se dig ledsen eller bara nere.
Jag älskar dig. <3

Kommentarer
Postat av: Mollie

ihh, börjar ju gråta när jag läser..

älskar dej bästaste <3

2009-10-26 @ 16:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: