2

FriidaLindqvist

ZzzZZz...


Jag vet att jag har uppdaterat dåligt idag. Jag skyller på att jag inte har varit hemma på hela dagen, förns ganska sent när jag blev föör hungrig och föör frusen, så gick jag hem med Rikard. Han fick kolla på när jag åt, eftersom att han inte ville äta med mig, sen gick vi ut med Erika en snabbis, och sen in till mig igen. Det är ju nästan för kallt för att vara ute nu!

Jag tror att jag kommer få en kamera i julklapp, det kommer bli bättre uppdatering då!

Nej nu somnar jag snart, det har ju som sagt varit en ganska jobbig dag idag, på grund av idrottslektionen. Jag hatar att träna.. speciellt när man får ont utav det =(

Juste, måste bara skriva en sak till: Jag fick VG+ på min egna novell som jag skrivit på svenskan. Åh så glad jag blev då!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: