2

FriidaLindqvist

Väntar

Väntar på att Mollie, Julia, Jennie och två andra tjejor ska komma hit.
Blir kul! Vi ska ju dricka ikväll.  
Andra helgen i rad. Förra helgen blev ju.. som den blev.
Sen ska vi va på gårn ett tag, tror jag. 

Funderar på att städa mitt rum medan jag endå väntar på dom.. Måste duscha också.
Sover hos pappa i helgen. Och nu tänker ni "jaha jag bryr mig inte om vart hon ska sova?!" Men jo det gör ni vist, för jag kommer inte kunna uppdatera så mycket då, tror jag inte, om jag inte går hem till mamma och gör det, men det är ju så jobbigt! Om dom inte har fixat internetet där, eller vad nu är som är fel. Jaja, nu vet jag knappt vad jag skriver. Är stressad!

Jag har ju ingen kamera för den är ju trasig! Så tog mobilkameran.
Åh, jag klarar mig inte utan min kamera.

Min stol, som man knappt ser att det är en stol..

Kommentarer
Postat av: Docaannnboiiiiiiiiiiiiiiiiiii

"Men jo det gör ni vist, för jag kommer inte kunna uppdatera så mycket då"



hahah ändå ingen som läser din blogg ;)

2009-11-06 @ 17:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: