2

FriidaLindqvist

Sofia



Ska precis gå till Sofia. Va skitlänge sen nu.. Tänker tillbaka och ler åt alla våra fina minnen! 

Gammalt sms från Sofia:
Om du lämnade mig skulle jag aldrig förlåta mig själv för att jag inte tog hand om det finaste jag någonsin kommer få, i mina ögon är du det finaste som finns, varje sekund i din närhet är värd miljoner, du är den bästa vän jag någonsin haft och kommer få. Och nu medans du fortfarande finns här hos mig, ska jag alltid finnas brevid dig. Stötta dig genom svåra situationer, den här tiden vi haft är oförglömlig för mig, och jag hoppas att den inte kommer ta slut. Jag vet att jag svikit, och inte lyckats vara så bra vän som du är värd, men ingen är perfekt, men du är så nära man bara kan komma! Jag vet att du finns där för mig när jag behöver dig. Du får mig att känna mig speciell, och det är det du är för mig, speciell! Vi har haft det svårt ibland men vi fixade det tillsammansoch det är väll så det ska vara, att vi grejar vad som helst tillsammansn, och det vet jag att vi kan! Du har det där lilla extra som ingen annan har, när jag är med dig kan jag vara mig själv, vi är som gjorda för varann och det får vi inte slarva bort! Det du säger tar jag till mig och dina ord värmer, än så länge så har det tagit 18 min arr skriva, men jag kan lägga ner hur mycket mer tid som helst till dig. Jag behöver dig och jag tänker inte låta dig gå så lätt, jag tänker kämpa, för det måste man göra för det man älskar, och jag älskar dig, Frida Lindqvist!<3


Who am I to say - Hope

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: