2

FriidaLindqvist

Skoldagen

Känns som att jag har skrattat ovanligt mycket i skolan idag.
Mollie och jag har typ varit värsta pluggisarna, kommit tidigt till lektionen iallafall..
Sen på hemkunskapen var vi asdåliga, vi hade ingen aning om hur man skulle göra,
och vi fattade inte när någon förklarade hur man skulle göra heller. Så vi gjorde så som vi tyckte att det skulle vara.
Vi skulle laga någon macka med köttfärs på, det smaka skitilla.
Sen skulle vi skriva en inköpslista, vi ska låtsas som att vi är muslimer så Mollie och jag bestämde att i våran grupp som Rikard är med i också så ska vi göra hamburgare som smakar som dom på McDonalds. Tror inte att Rikard kommer vilja det men.. Haha. Och i inköpslistan skrev Mollie något askul, höll på att skratta ihjäl mig men nu har jag glömt vad det är.

Och på idrotten idag så skulle vi va ute och gå med stavar i snö/regn stormen, kändes det som.
Men när Mollie och jag hade bytt om till idrottskläder och skulle gå ut till alla andra så var dom borta!
Så vi fråga någon liten pojke och två gubbar om dom sett massor med människor med stavar. Och det hade dom så Mollie och jag sprang ifatt dom tillslut.  

Och precis nyss kom mamma in och förstörde min kväll.
Så nu ska jag packa sen ska jag dra ut. Går nog och sover hos pappa ikväll. Bäst så.
Nu kom Mollie, ska dra till gårn sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: