2

FriidaLindqvist

Sjuk

Jag är jättesjuk, mår asdåligt.
Har ont i huvudet, mår illa, hostar hela tiden, har ont i halsen, ont i magen, ont i öronen.. Har typ ont i hela kroppen. Har legat i soffan och sovit hela dagen. Har inte ens kunnat sitta upp! Länge sen jag var såhär sjuk.

Skulle ju druckit igår men jag drack typ inget. Alla andra gjorde det men jag kunde inte :(
Kände mig sjuk redan då men trodde inte att jag var det, men det var jag tydligen.
Grannarna hade klagat också på att det dunkade i väggen igår.
Usch säger jag bara. Mamma tyckte också att det var larvigt. Sen hade grannarna sagt till mamma att vi vart ute på ballkongen och gjort något.
Ja, vi rökte ju vattenpipa :)
Nej, men jag hatar våra två närmaste grannar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: