2

FriidaLindqvist

Säg inte "nej"

Hihi, nej jag vill inte sova. Var så länge sen jag blogga så jag måste blogga lite till.

Måste bara säga att t.ex. om någon säger att du är söt eller något sånt. Så säger vissa "neej, jag är så fuul".
Säg "tack" eller något istället. Kul att säga något snällt till någon när den personen bara säger tvärt om. Personen som sagt något snällt till menar antagligen det, så säg inte "nej" då! :)
Sen om ni nu tycker att ni är så fula, varför gör ni inte så att ni tycker att ni är snygga då? Och om ni tänker nu "nej, jag kan inte se bra ut" så är det fel. Alla kan inte se perfekta ut, och ingen ser perfekt ut heller. Men många ser nästan helt perfekta ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: