2

FriidaLindqvist

Ointressant #2

Jobbig skoldag! Men imorgon är det... Torsdag?
Det betyder att det är två dagar kvar till helgen :D

Enligt två av mina lärare gjorde jag dom och alla i klassen ledsna idag för vi skulle jobba på lördag med klassen, typ hela dagen. Och för det skulle vi få 3000! Skitlite för att jobba hela dagen, slösar ju bort hela lördagen. Så bara för att jag sa det inför klassen så gjorde jag alla "upprörda och arga" haha. Men vadå, det är ju lite pengar för så mycket jobb, på en lördag! 
Så efter lektionen fick jag snacka med lärarna.. 

Sen efter skolan var jag med Rikard och Mollie. Sen åkte hon hem och då var jag med Rikard.

Har inget intressant att skriva som vanligt. 


Take A Minute - K'Naan HQ Sound


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: