2

FriidaLindqvist

Nyduschad

Nu är jag nyduschad och klar för att gå och lägga mig.

Så nu ligger jag i sängen vid msn där André och jag bara skickar vibbar till varandra. Mogna som vi är. Och sen funderar på om jag ska måla naglarna röda eller rosa..? Har verkligen beslutsångest över det, haha. Röda... eller rosa..röda... eller... rosa...hmm. Nej men ikväll ska jag försöka somna tidigt. Kom på idag att jag sover högst 6 timmar per natt, kanske är rätt mycket för vissa. Men för mig är det lite. Vill helst sova minst 8 eller 9 timmar på vardagar och ännu längre på helger. Så det ska jag försöka ändra på.
Ska kolla på Andra avenyn nu tror jag eftersom att jag missade mer än halva. Sen gör lite spanskaläxa, usch!
Pöööss pööösss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: