2

FriidaLindqvist

Min asdyra ring

Har tappat min asdyra ring 3 gånger idag! Inte bra.
Jag och Erika var och kolla på typ henne fotbolls träing. Så satt någon dryg person där också.. men iallfall, sen innan vi skulle gå så var jag tvungen att gå på toa!
Sen när vi har börjat gått en bit så märker jag att min ring är borta, då fick jag värsta panik och blev helt skakig! Så vi skyndar oss tillbaka till idrottshallen. Och där hittade jag den! I papperskorgen. Jag råka tydligen dra av den när jag torkade händerna efter att jag vart på toa.
Sen tappade jag den två gånger till när jag kom hem.
Mina fingrar måste ah blivit smalare.

Och imorgon fyller min älskade bror 12 år! Grattis till honom.
Finns nästan ingen snällare person än han. Det måste han fått från mig.

Grattis Calle! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: