2

FriidaLindqvist

Mardröm

Hade en asjobbig dröm.
Drömde att Rikard skrev... en hämsk sak till mig på sms. Så i drömmen tänkte jag "nej men det är bara en dröm" så då drömde jag att jag vaknade och kolla i min inkorg på smsen om det var sant eller inte. Och det var det! Så jag blev skitledsen. Sen lite senare vaknade jag och insåg att allt bara vart en dröm. Men det var läskigt verkligt.

Ska träffa honom senare. Vi ska till gårn och ha spelkväll tillsammans, haha. Kommer säkert tröttna eftersom att han alltid vinner när vi tävlar om något och jag hatar att förlora. Nej! jag mena, det är alltid jag som vinner såklart!

Just nu är jag barnvakt åt Isak och han har en kompis här. Dom spelar något tv-spel. Och Isak blir irriterad när hans asgulliga kompis gör fel.
Isak: Men åååh, du skulle ju tryck på kryss!!
Frida: Bli inte så sur hela tiden.
Isak: Men sluuuta!! Jävla... pungsvett!
Frida: Pungsvätt? Haha

Bild på mig nyss i mitt nya hår!
Fast så mörkt som det är på bilden är det inte i verkligheten.
Och de ljusa slingorna som jag fick i håret syns inte heller på bilden.
Men söt är jag ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: