2

FriidaLindqvist

Just nu

Just nu sitter jag i min säng i mitt nystädade jättefina rum och lyssnar på bra musik och äter choklad!

Var nyss ute med Erika. Och när jag är precis utanför mitt hus på väg hem så känner jag mig iaktagen. Jag kollar upp på taket och där högst upp på toppen sitter en katt och stittar på mig! Blev skiträdd. Trodde först att det var en människa som satt där upp och kollade på mig. Då sprang jag in och låste dörren. Men sen var jag bara tvungen att kolla om den satt kvar. Men det gjorde den inte. Fattar inte hur den varken kom upp enda dit eller hur det kom ner.
Riktigt läskig var den iallafall..

Frida: Mamma, kan jag ha på mig det här imorgon? Eller ser det ut som att jag vill gå runt och visa tuttarna?
Mamma:
Nej, du kan vist ha sådär, jättefint!

Det är bra att jag alltid har mamma som hjälp om vad jag ska ha på mig. Kom på att jag frågar henne väldigt ofta när jag inte vet riktigt vad jag ska ha på mig.

Nej nu ska ajg börja öva på musik-prov som jag har imorgon! Lite försent nu kanske, klockan 10 över 11 på kvällen?

En blondinbild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: