2

FriidaLindqvist

Inlägg innan jag börjar drömma

Har inte haft något internet igår eller idag, förns nu. Då när jag äntligen lyckats fixa det. Så otroligt bra på datorer som jag är..
Iallafall, idag var vi 4 stycken i min klass. Det var jag, Rikard, Tobbe och Rickard J. För alla andra är ju på prao, men dom som inte fixat något fick vara i skolan istället. Och jag har ju ingen praoplats kvar längre, lite tråkigt..
Borde typ alltid vara så att vi är så några tycker jag. Och eftersom att jag var ensam tjej, och skulle då vart ensam på slöjden så fick jag rast istället! Så jag satt och snacka med Mathias hela den tiden. 
Och på no:n gjorde vi knappt någonting. 

Så jag har vart ovanligt glad idag, enligt min mamma så märktes det.
Efter skolan träffade jag Erika en stund och sen Sofia, vi snackade mest om våra gamla roliga minnen som jag älskar, och att ingen fattar nog hur nära, och bra vänner vi var, för det gör ingen, utom vi. Det känns som att det börjar bli bättre mellan oss nu. Det är skönt att vi iallafall kan prata med varann om allt fortfarande. 
Och vi kanske äter taimat i Flen i helgen..? Hoppas det! Då ska vi äta ovanligt mycket, haha.

Nej nu ska jag sova.. om jag kan. Kan inte somna på kvällarna nu för tiden, tänker så mycket på allt. Men nu ska jag iallafall försöka, annars kommer snart ett till blogginlägg. Men godnatt :)




Kommentarer
Postat av: Sofia

kommer alltid ha våra minnen med mej och komma ihåg dej och hur lätt livet var när du stod vid min sida. hoppas verkligen att vi får nya minnen att dela i framtiden.

Vi får vell höras av om hur ded blir i helgen :) kram

2009-11-17 @ 19:01:01
Postat av: Anonym

schnygg tjej på bilden ;)

2009-11-17 @ 22:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: