2

FriidaLindqvist

Sjukling

Är fortfarande sjuk, orkar knappt klä på mig. 
Det blir nog ingen skola imorgon, skönt!
Skulle åkt till Eskilstuna i helgen och shoppa,men eftersom att jag är sjuk så gick ju inte det.
Jag behöver ju verkligen skor och jacka. Vet precis vilka skor jag ska ha också.
Har typ inte ätit någonting igår eller idag. Är endå inte hungrig. Inte likt mig, haha, nej men jag är alltid hungring, och jag äter hur mycket som helst känns det som.

Ska snart duscha iallafall, får se om jag inte känner mig lika sjuk då.


Kommentarer
Postat av: julia

hörde du att de varit typ 80 sjuka på högstadiet idag ? helt sickt ;o

2009-11-10 @ 00:08:41
URL: http://juliaclevler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: