2

FriidaLindqvist

Dagen

Skolan idag som vanligt. Blir så irriterad på allt och alla där, nej inte riktigt allt och alla, men mycket.
Men jag fick iallafall sluta typ en timme tidigare för Rikard och jag va sena till idrotten som var sista lektionen, men varken han eller jag skulle vara med på den. Så Roger kom till oss för att kolla varför vi inte kom dit.. eller nåt? Och då sa han att vi fick gå hem iställlet och göra läxa, men det gjorde jag ju såklart inte, jag var ute med Rikard en stund istället. Lite jobbigt var det, inte just att vara med honom såklart men ah.. men nu är det bra igen. Är det något jag inte tycker om så är det det.

När jag kom hem somna jag;
Mamma: Frida vakna, jag ska snart gå så du måste vara barnvakt.
Frida: Va? Shit, vad är klockan? Ni måste vänta på mig, jag måste ju fixa mig!
Mamma: Va? Vad snackar du om?
Frida: Ja, eller när ska vi åka till skolan?
Mamma: Klockan är 6 på kvällen..?
Haha, jag trodde jag hade försovit mig.

Sen när jag var barnvakt åt Isak så att vi och kolla på något barnprogram som vi börja asgarva åt.
Jag har samma humor som min lillebror på 7 år!

Sen gick jag iallafall ut med Erika, hon skulle göra någon läxa så vi gick till Tempo och kolla vad massa olika varor kostade.
Erika: Orkar vi gå till Konsum och kolla också?
Frida: Jaa, det var jätteroligt!
Erika: Haha va, skojar du med mig?!

Vi fick skolkatalogen idag! Kulkul!
Och imorgon ska vi ta svininfluensa-spruta... Hjälp =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: