2

FriidaLindqvist

Äntligen snö

Astråkig skoldag idag. Höll på att somna på Svenskan.
Har vart ovanligt godissugen oxå, försökte sno Victors godis men lyckades inte.
Varken Rikard eller Mollie var i skolan heller. 
Och det börja snöa tidigt idag men bara lite, men nu snöar det asmycket! Ligger till och med kvar på marken. Första snön ju! Egentligen hatar jag snön och när det är kallt, fast är endå glad att den kommer nu, det har ju vart kallt så länge så det kan lika gärna komma nu tycker jag.

Just nu sitter Sonny och jag hemma hos mig ute på ballkongen och röker och kollar på alla stora snöflingor och lyssnar på Hej mitt vinterland, haha!

Kommentarer
Postat av: Måns

Snö is the shit! :D snart blire att åka skidor oxå!:D

2009-11-04 @ 23:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: