2

FriidaLindqvist

Visste ni att..?

  • Egentligen behöver jag glasögon, använde linser förut, men orkar inte hålla på med dom längre.
  • Det som jag hatar mest på min kropp är min mun.
  • Jag har alltid hatat mobbing och liknande, sen jag var 3 år, då jag skrämde iväg några 5 åriga killar som var taskiga mot en annan lika liten kille t.ex.
  • Rikard är den första jag är riktigt kär i, mitt längsta forhållande jag haft är med han och även mitt första seriösa.
  • Jag tänker ofta tillbaka på tiden för länge sen, och saknar det väldigt mycket.
  • Nästan hela förra vinter och hösten åt jag nästan ingenting på dagarna... på grund av att jag tyckte jag var tjock.
  • Men nu bryr jag mig inte alls om vad jag äter och det skulle inte göra någonting om jag gick upp lite i vikt.
  • Hårfärgen som jag har nu är ungefär likadan som min riktiga hårfärg.
  • Jag hatar väldigt mycket saker och personer.


Skitsnygg bild, jag vet


Kommentarer
Postat av: Matilda

visste du att jag alltid gillat din mun ;P

2009-12-16 @ 15:59:52
URL: http://tillaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: