2

FriidaLindqvist

"Och där låg Mollie"

Kom hem för ungefär en timme sen. Slutade ju tidigt idag!
Mollie sov hos mig igår, sen blev hon sjuk på kvällen och skulle inte till skolan då. Och så som jag fattade det så skulle mamma sjutsa henne till sparreholm direkt när jag kommit till skolan typ. Sen nu när jag kom hem så hörde jag bara "hej"! Blev skiträdd och kollade bakom mig och där låg Mollie och halvsov.
Men nu har hon iallafall åkt hem... tråkigt.

Fick jättefina trosor av mamma idag! Hihi. Kanske ska ta kort när jag har dom på mig och ladda upp på bloggen?
Hah skoja, klart att jag inte skulle göra det.

Nu ska jag göra läxa och ta någonting gott att äta! :)

Kommentarer
Postat av: Mollie

haha du skulle sett din miiin x)<33

2009-12-09 @ 23:23:21
URL: http://molliejaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: