2

FriidaLindqvist

Mysig dag!

Igår hade jag och min småbröder mini-julafton hemma hos pappa.
Jag fick min älsklings parfym. Har haft flera stycken sånna parfymer. Sen fick jag armband och presentkort på glitter, vilket jag tycker var jättebra. Sen fick jag ju också min mobil, men den fick jag tidigare eftersom att jag verligen behövde den så fort som möjligt.


Efter mini-julaftonen gick jag till Rikard. Jag sov hos honom. Det var jättemysigt. Jag gick hem ganska tidigt eftersom att jag är tvungen att städa mitt rum och sånt. På vägen hem kasta han mig i snön jättemånga gånger. Jag blev helt iskall och jätteblöt. Och eftersom att han är så stark kunde inte jag göra tillbaka. Men kunde iallfall göra det en gång. Hihi.




Nej nu ska jag dricka glögg och kolla på tv. Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

fint armband! :)<33

2009-12-23 @ 15:51:09
URL: http://sofijaboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: