2

FriidaLindqvist

Irriterande!!

Måste bara säga att jag hatar personer som är falska och som man inte kan lita på!

Idag bråkade jag och Rikard, då hade Sofie tydligen snackat med honom om det. Sen går hon och berättar det för personer! Asså, vem gör så? Har man inget viktigare och snacka om än att två stycken har bråkat? Och går man och berättar sånna skitsaker för folk kan ju den personen lika gärna gå och berätta viktiga saker för andra. Lixom, hur vet hon att vi inte ville att hon skulle gå runt och snacka om det med andra?

Sen idag lämnade jag in mitt so-arbete, som jag jobbat skitmycket med, och så tänkte jag "kul och lämna in det här, det här arbetet kommer jag minst få VG på" Nej.. jag får ett G.
Jo, visst tycker jag att ett G är bra, men det där arbetet hade jag jobbat jättemycket med, brukar aldrig jobba så bra med arbeten och sånt..
Och i matten har jag jobbat jättebra, jag är mycket bättre på det också, men jag har fortfarande bara ett G.
Och i musiken har jag också vart ovanligt bra, fick MVG på provet, och jag fattar ovanligt mycket och tycket det är mycket roligare, men jag har fortfarande bara G där också.

Kommentarer
Postat av: Mollie

Ofta hon har ;O<33

2009-12-15 @ 19:07:03
URL: http://molliejaa.blogg.se/
Postat av: Matilda

men moget av henne

kan hon inte bara låta er va?

2009-12-15 @ 19:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: