2

FriidaLindqvist

Fredag<3

Jag älskar fredagar! Skolan är mycket roligare då eftersom att vi har profiltid den mesta tiden och då är jag med Mollie, som idag gjorde vi en film, Haha. Skitbra blev det.. verkligen inte. Men vi tog hem kameran, så vi ska spela in en ny istället, André tyckte att vi var väldigt omogna men, det är ju kul!

Hade no sista lektionen, det var skitäckligt. Vi disikerade grislungor och sånt. Höll på att spy men det var kul. Vi blåste upp lungorna och dom blev skitstora. Sen berättade läraren att våra lungor ser ungefär likadana ut. Då tänkte jag att jag aldrig mer vill andas..

Efter skolan var jag med Mollie, Anny och Andé. Vi var ute och frös nästan ihjäl.

Typ klockan 8 ska jag vara uppe vid skolan igen, eftersom att min klass ska ha disco för de små gulliga barnen.

Skriver mer senare :)
Puss

Lucia på skolan idag, ingen ville vara med på bild, utom Tony :)



Hittade förrästen en bild på mig nyss som jag tog för ett tag sen.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du och Mollie va skit söta när ni gjorde den där filmen, med peruk och glasögon haha. Fin bild, tycker om din skjorta. :) kram

2009-12-13 @ 16:26:17
URL: http://sofijaboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: