2

FriidaLindqvist

Min dag

Ligger i sängen med Mollsan och lyssnar på musik.



Vi hade profil-dag idag med skolan. Ska ha det imorgon också och på måndagen. Alla profiler har gjort jätteroliga saker utom vi, vi har bara målat idag. Skittråkigt. Imorgon ska vi åka till Stockholm och gå på muséum. Det kommer bli ännu tråkigare. Sen ska vi få gå två timmar och "shoppa".. men jag och Mollie har ju inga pengar till det, så det kommer bli jättejobbigt. Usch vilka jobbiga problem vi har. Nej, jag älskar mitt liv, jag har allt jag vill ha.. utom ett par skitsnygga skor till nyår.
Men vi får ju iallfall äta på McDonalds, som vi älskar!


Efter skolan åkte jag och Mollie och Anny till Eskilstuna. Där hon köte jättefina skor! Åh vad avundsjuka jag och Mollie blev.
När vi kom hem gick vi till gårn. Sen skulle Rikards profil sova i skolan, så vi var där med dom ett tag.
Och nu ska Rikard vara borta hela helgen. Kommer sakna honom jättemycket, eftersom att vi nästan träffas hela tiden annars.


Nu ska vi försöka sova, godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

2009-12-18 @ 14:42:00
URL: http://sofijaboberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

De va inte meningen att de skulle stå helst, så du vet. (; <33

2009-12-18 @ 14:42:50
URL: http://sofijaboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: