2

FriidaLindqvist

Börjat med dagens "outfit"?

Känner att jag pluggar väldigt mycket nuförtiden. Det är skönt. Man känner sig inte lika stressad om man gör läxerna som när man inte gör dom. Igår gjorde jag två arbeten och just nu håller jag på med ett till, fast det är betydligt mycket bättre. Har skrivit 10 A4 sidor i min bok ska bara skriva av det på datan nu.. låter det som mig? Nej det gör det verkligen inte.  
Och eftersom att jag är så duktig så får jag ta en paus i pluggandet och blogga lite.

Skolan gick bra idag, fast glömde idrottskläder, inge bra, har ju ig-varning i idrotten. Tror alltid att det är tisdagar och fredagar som vi har idrott, men det är måndagar och torsdagar! Var tvungen att skriva upp det eftersom att då kanske jag kommer ihåg det någon gång! 

Min "outfit" idag. Tycker det ordet låter så töntigt men.. Väldigt tråkig, fast lite anorluna. Jag har lockat håret lite, men jag brukar platta det. Och för länge sen slutade ju jag med fondation på läpparna, har inte haft någonting på läpparna men idag fick dom bli lite röda! Men imorgon har jag iallfall bestämt att det ska bli något roligare!

Om ni inte kommer ihåg det, så skrev ju jag på bloggen för ett tag sen att jag skulle börja med "dagen outfit". Så kanske börjar med det nu, om jag orkar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: